|
1 |
|
|
2 |
|
Naslov: | Five inaugural lectures / W. Sidney Allen, C. E. Bazell, R. Quirk, N. C. Scott, P. D. Strevens ; edited with a foreword by Peter Strevens |
Impresum: | London : Oxford University Press , 1966 |
Materijalni opis: | IX, 129 str. ; 20 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Language and Language Learning ; 11 |
Ključne riječi: | lingvistika * opća lingvistika |
UDK: | 81'1 |
Namjena : | lin |
Signatura: | LO 800 FIV |
Inventarni broj: | 232 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika |
MFN: | 2992 |
|
3 |
|
ISBN: | 0-313-26186-5 |
Autor(i): | Genhring, Wes D. |
Naslov: | Parody as film genre : "Never give a saga an even break" / Wes D. Gehring ; foreword by Scott R. Olson |
Impresum: | Westport, CT ; London : Greenwood Press , cop. 1999 |
Materijalni opis: | xxii, 223 str. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Contributions to the study of popular culture, ISSN 0198-9871 ; No. 69 |
Napomena: | Str. [201]-208: Filmografija. - Str. [209]-217: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | film * filmska umjetnost * parodija * Brooks, M. * Allen, W. * Hope, B. |
Sažetak: | 1. Parody overview. -2. Everyone's going west. -3. The pre-brooks king of parody: Bob Hope...and disciple Woody Allen. -4. Mel Brooks. -5. Two for the road. -6. Epilogue |
UDK: | 791.43 |
Signatura: | 791.43 GEH P |
Inventarni broj: | 2001/66 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 6351 |
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Hunter, Margaret |
Naslov: | African-American achievement motivation |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 43-47 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 47 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Motivacija afroameričkih studenata ključni je koncept nacionalne rasprave o obrazovanju afroameričke djece. Iako je ta tema često proučavana u 1960-ima i 1970-ima, velik dio istraživanja tog područja premalo pažnje je posvetio trajnim pitanjima o postignućima afroameričkih studenata, samopoimanju i motivaciji. Članak želi rasvijetliti dva područja istraživanja o motivaciji afroameričkih studenata te bazi teorijskih i empiričkih zaključaka. Javljaju se tri primarna područja u studijama motivacije crnih studenata: model motiva za postignućem, mjesto kontrolnih studija te koncept samopoimanja i odnos prema motivaciji. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * Afroamerikanci * motivacija |
UDK: | 316+37(=413)(73) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9123 |
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
ISSN: | 0020-8566 |
Autor: | Allen, Ross R. |
Naslov: | The schools of Tonga |
Matična publikacija: | International review of education / Unesco Institute for Education, Hamburg, Vol. 9(1963-4), br. 3, str. 346-348 |
Impresum: | Hamburg : Unesco Institute for Education, 1964 |
Napomena: | Poseban broj vol. 13(1967). - . - Dvomjesečno. - . - Četvrtgodišnje, 1955-1991. - . - Bibliografija. - . - Summaries ; Zusammenfassungen |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 283 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 16556 |
|
11 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Jewell, Joseph O. |
Naslov: | Historically black colleges |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 359-364 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 364 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Otkad su osnovani, fakulteti za Afroamerikance (black colleges) imali su vrlo važnu ulogu u borbi Afroamerikanaca za ravnopravnosti i odobravanje. Članak se bavi razdobljem segregacije i desegregacijom, obrazovanjem crne populacije te njezinom budućnosti... |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * Afroamerikanci |
UDK: | 316+37(=414)(73) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9163 |
|
12 |
|
ISBN: | 0-89862-231-X |
Naslov: | Curriculum-based measurement : assessing special children / edited by Mark R. Shinn |
Impresum: | New York : Guilford Press , cop. 1989 |
Materijalni opis: | 246 str. : ilustr |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | The Guilord School Practitioner Series |
Napomena: | Bibliografija iza svakog rada. - Kazalo |
Ključne riječi: | edukacijska psihologija * razvojne teškoće * osobe s posebnim potrebama * kurikulum * mjerenje |
Sažetak: | Curriculum-based measurement and special education services: A fundamental and direct relationship / Stanley L. Deno * A curriculum-based measurement approach to assessing academic performance: What it is and why do it / Douglas B. Marston * Case study of Ann H: From referral to annual review / Mark R. Shinn * Identifying and defining academic problems: CBM screening and eligibility procedures / Mark R. Shinn * Writing CBM IEP objectives / Lynn S. Fuchs and Mark R. Shinn * Evaluating solutions: Monitoring progress and revising intervention plans / Lynn S. Fuchs * Periodic and annual reviews and decision to terminate special education services / Donald Allen * Evaluating the effectiveness of educational programs at the systems level using curriculum-based measurement / Gerald Tindal Appendix Administration and scoring procedures for reading, written expression, spelling, and mathematics |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3570 2227 |
Ostali autori / urednici: | Shinn, Mark R. |
Signatura: | 3570:2227 89 CUR |
Inventarni broj: | 9402, 10110-c307 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 1536 |
|
13 |
|
|
|
1
|
Upit: PersonalName_swish=(Allen R.R. ) |